slideshow04

Бесплатан превоз

Локални регистар извора загађивања

Податке за Локални регистар извора загађивања достављају привредна друштва и друга правна лица и предузетници која испуњавају услове о минималним граничним вредностима капацитета у одговарајућим привредним делатностима, као што је наведено у Прилогу бр. 1. - Листа 2.Списак делатности и минималне граничне вредности за извештавање за Локални регистар извора загађивања.
За потребе регистра прикупљају се подаци о:
загађујућим материјама које се емитују у животну средину, а које су дате у Прилогу бр. 2.
загађујућим материјама које се емитују у ваздух, дате у Прилогу бр. 3. – Списак загађујућих материја које се емитују у ваздух у зависности од делатности
загађујућим материјама које се емитују у воду, дате у Прилогу бр. 4. – Списак загађујућих материја које се емитују у воде у зависности од делатности
За потребе извештавања о отпаду достављају се подаци о количинама и карактеристикама неопасног и опасног отпада који се производи у постројењима делатности наведених у Прилогу бр. 1. - Листа 2.

Потребно је у складу са упуством, у електронској форми (на рачунару) попунити пет приложених образаца и материјал доставити на следећи начин:
1) један комплет образаца у папирној форми укоричен у јединствен документ, прописно потписан и оверен од стране одговорног лица.
2) један комплет образаца електронски на е-mail адресу: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
Материјал послати на следећу адресу:

Општинска управа Прибој
Одељење за урбанизам,грађевинарство,ком.стамбене
и имовинско правне послове
Инспекција за заштиту животне средине
(за Локални регистар извора загађивања)

Контакт телефон: 033/2452341

Упутство за попуњавање образаца
1) Образац бр. 1- Општи подаци о извору загађивања
2) Образац бр. 2- Емисије у ваздух
3) Образац бр. 3- Емисије у воде
4) Образац бр.4- Емисије у земљиште
5) Образац бр. 5- Управљање отпадом
Комплет образаца локални регистар

Годишњи извештаји о раду инспекција

Инспекција за заштиту животне средине

 

Комунална инспекција

 

Саобраћајна инспекција

 

Грађевинска инспекција

План инспекцијског надзора

Инспекција за заштиту животне средине

Просветна инспекција

Комунална инспекција

Саобраћајна инспекција

Грађевинска инспекција

Контролне листе инспекција

Инспекција за заштиту животне средине

Контрола управљања отпадом

  1. Контролна листа за документацију
  2. Контролна листа за складиштење отпада
  3. Контролна листа за третман отпада
  4. Контролна листа за утврђивање испуњености услова за почетак рада постројења за управљање отпадомтврђивање испуњености услова за почетак рада постројења за управљање отпадом
  5. Контролна листа за третман отпадних уља за добијање производа или производњу горива у енергетским или индустријским постројењима
  6. Контролна листа за отпадна уља
  7. Контролна листа за отпадну гуму
  8. Контролна листа за отпадна возила
  9. Контролна листа за оператера постројења за управљање отпадом

Заштита од нејонизујућих зрачења

  1. Коришћење извора нејонизујућих зрачења
  2. Коришћење извора нејонизујућих зрачења - нискофреквентно подручје
  3. Коришћење извора нејонизујућих зрачења - високофреквентно подручје
  4. Овлашћење - испитивање
  5. Овлашћење - систематско испитивање
  6. Услови за лабораторије

Заштита животне средине у индустријским објектима

  1. Заштита од буке у животној средини
  2. Достава података према Закону о заштити животне средине
  3. Студија о процени утицаја
  4. Заштита ваздуха
  5. Заштита ваздуха код бензинских станица
  6. Заштита ваздуха код постројења за сагоревање без континуалног мерења
  7. Поступање произвођача неопасног и инертног отпада
  8. Достава података

 

Комунална инспекција

  1. Снабдевање водом за пиће
  2. Пречишћавање и одвођење атмосферских и отпадних вода
  3. Управљање комуналним отпадом
  4. Управљање гробљима и погребне услуге
  5. Обезбеђивање јавног осветљења
  6. Управљање пијацама
  7. Одржавање улица и путева
  8. Одржавање чистоће на површинама јавне намене
  9. Одржавање јавних зелених површина
  10. Башта угоститељског објекта
  11. Држање домаћих животиња и кућних љубимаца
  12. Радно време угоститељских објеката

 

Саобраћајна инспекција

Друмски саобраћај

  1. Контролна листа из области ванлинијског превоза путника у унутрашњем друмском саобраћају
  2. Контролна листа из области јавног превоза ствари у унутрашњем друмском саобраћају
  3. Контролна листа из области аутобуских станица
  4. Контролна листа из области линијског превоза путника у унутрашњем друмском саобраћају

Државни путеви

  1. Контрола трупа пута и путног земљишта
  2. Контрола коловозне конструкције са асфалтним слојевима
  3. Контрола коловозне конструкције од невезаних минералних материјала (макадамски коловози)
  4. Контрола опреме пута
  5. Контрола саобраћајне инсталације
  6. Преглед пута у зимским условима одржавања
  7. Контрола периодичног одржавања пута
  8. Контрола изградње саобраћајних прикључака на земљишном (путном) појасу општинских путева
  9. Контрола изградње (полагања) инсталација и постројења на земљишном (путном) и у заштитном појасу општинског пута
  10. Контрола изградње грађевинских објеката на општинском путу и у заштитном појасу општинског пута
  11. Контрола постављања рекламних табли, рекламних паноа, уређаја за сликовно или звучно обавештавање или оглашавање (натписи) на општинском путу односно поред тог пута
  12. Контрола изградње објеката у појасу контролисане изградње, укрштање општинског пута са железничком пругом и другим путем, сусeда јавног пута и осталих штетних радњи на општинском путу
  13. Контрола извођење радова и вршења других штетних радњи од стране корисника општинских путева (чл.44. ЗоЈП)
  14. Контролa ванреданог (вангабаритног) превоза
  15. Контролa активности управљача општинског пута на заштити путева

 

Грађевинска инспекција

  1. Надзор по издатој грађевинској дозволи и потврди о пријави радова
  2. За редован инспекцијски надзор по Решењу у складу са чл.145 Закона о планирању и изградњи
  3. За редован инспекцијски надзор по обавештењу о завршетку темеља
  4. За редован инспекцијски надзор по завршеној конструкцији објекта
  5. За редован инспекцијски надзор по издатој употребној дозволи за цео објекат или део објекта

План и програм уклањања објеката

Законом о планирању и изградњи, члан 171. став 2, прописано је да орган надлежан за послове грађевинске инспекције, сачињава Програм уклањања објеката и одговара за његово извршење.

Правилником о поступку доношења и садржини програма уклањања објеката ближе се прописује поступак доношења и садржина програма уклањања објеката.

Програм укалањања објеката је акт који садржи План уклањања објеката, односно делова објеката и предрачун трошкова уклањања.

План уклањања објеката, односно делова објеката је део Програма који садржи попис објеката чије уклањање је планирано.

Орган надлежан за послове грађевинске инспекције сачињава План на основу службене евиденције о свим извршним решењима за уклањање објеката, односно делова објекта.

План садржи попис свих објеката, односно делова објеката за чије уклањање су решења о уклањању постала извршна и табеларно се приказује.

План и програм уклањања објеката за први квартал (од 01.01. до 31.03.2018. године) можете преузети овде.

Извод из матичне књиге рођених

ОБАВЕЗНО ПОПУНИТЕ СВА ПОЉА!!!
Приликом попуњавања користите латинично писмо, са домаћим словима: ć, č, š, đ, ž.

Број примерака: (*)
Погрешан унос
Име: (*)
Погрешан унос.
Презиме: (*)
Погрешан унос.
Девојачко презиме:
Погрешан унос.
(за особе женског пола)
Име и презиме оца: (*)
Погрешан унос.
Име мајке: (*)
Погрешан унос.
Девојачко презиме мајке: (*)
Погрешан унос.
Дан, месец и година рођења: (*)
Погрешан унос.
Општина и место рођења: (*)
Погрешан унос.
ЈМБГ: (*)
Погрешан унос
Адреса становања: (*)
Погрешан унос.
Име и презиме наручиоца: (*)
Погрешан унос.
Адреса становања наручиоца: (*)
Invalid Input
Место и поштански број наручиоца: (*)
Invalid Input
Уверење се издаје ради регулисања: (*)
Погрешан унос.
Контакт подаци:
Контакт фиксни или мобилни телефон: (*)
Е-маил:
Invalid Input
Тип обрасца: (*)
Invalid Input
Горе наведени подаци су тачни: (*)
Погрешан унос.
Неопозиво наручујем: (*)
Погрешан унос.
{CAPTCHA Antispam:caption} {CAPTCHA Antispam:body}
{CAPTCHA Antispam:validation}
{CAPTCHA Antispam:description}
  
Име и презиме оца: (*)

Документи се након обраде шаљу поштом на кућну адресу наручоца. Таксе и поштарина се плаћају поузећем.

 

Извод из матичне књиге венчаних

ОБАВЕЗНО ПОПУНИТЕ СВА ПОЉА!!!
Приликом попуњавања користите латинично писмо, са домаћим словима: ć, č, š, đ, ž.

Извод из матичне књиге рођених
Број примерака: (*)
Погрешан унос
Име и презиме жаника: (*)
Погрешан унос.
Име и презиме невесте: (*)
Погрешан унос.
Девојачко презиме невесте:
Погрешан унос.
Име оца женика: (*)
Погрешан унос.
Име оца невесте: (*)
Погрешан унос.
Дан, месец и година венчања: (*)
Погрешан унос.
Општина и место венчања: (*)
Погрешан унос.
ЈМБГ женика: (*)
Погрешан унос
ЈМБГ невесте: (*)
Погрешан унос.
Адреса становања: (*)
Погрешан унос.
Име и презиме наручиоца: (*)
Погрешан унос.
Адреса становања наручиоца: (*)
Invalid Input
Место и поштански број наручиоца: (*)
Invalid Input
Контакт подаци:
Контакт фиксни или мобилни телефон: (*)
Е-маил:
Invalid Input
Тип обрасца: (*)
Invalid Input
Горе наведени подаци су тачни: (*)
Погрешан унос.
Неопозиво наручујем: (*)
Погрешан унос.
  

Документи се након обраде шаљу поштом на кућну адресу наручоца. Таксе и поштарина се плаћају поузећем.

 

Извод из матичне књиге умрлих

ОБАВЕЗНО ПОПУНИТЕ СВА ПОЉА!!!
Приликом попуњавања користите латинично писмо, са домаћим словима: ć, č, š, đ, ž.

Извод из матичне књиге умрлих
Број примерака: (*)
Погрешан унос
Име: (*)
Погрешан унос.
Презиме: (*)
Погрешан унос.
Девојачко презиме:
Погрешан унос.
(за особе женског пола)
Име и презиме оца: (*)
Погрешан унос.
Име мајке: (*)
Погрешан унос.
Девојачко презиме мајке: (*)
Погрешан унос.
Дан, месец и година смрти: (*)
Погрешан унос.
Општина и место смрти: (*)
Погрешан унос.
ЈМБГ: (*)
Погрешан унос
Име и презиме наручиоца: (*)
Погрешан унос.
Адреса становања наручиоца: (*)
Invalid Input
Место и поштански број наручиоца: (*)
Invalid Input
Контакт подаци:
Контакт фиксни или мобилни телефон: (*)
Е-маил:
Invalid Input
Тип обрасца: (*)
Invalid Input
Горе наведени подаци су тачни: (*)
Погрешан унос.
Неопозиво наручујем: (*)
Погрешан унос.
  

Документи се након обраде шаљу поштом на кућну адресу наручоца. Таксе и поштарина се плаћају поузећем.

 

Поткатегорије

  • Предузетништво
  • Обједињена процедура

    Обједињена процедура

    Обједињена процедура је поступак, или скуп поступака из области изградње које спроводи Општинска управа по службеној дужности, у име и за рачун странке, прибављањем потребних услова и других докумената од републичких и локалних јавних предузећа, Службе за катастар непокретности и других организација којима су поверена јавна овлашћења.

    Обједињена процедура представља значајну позитивну новину, уведену изменама и допунама Закона о планирању и изградњи из децембра 2014. године, која ће смањити кораке, трошкове и време изградње, прикључења на инфраструктуру и уписа права својине. Тиме ће се за привреду и грађане значајно поједноставити компликован процес прибављања докумената, потребних у различитим фазама изградње објеката.

    Систем обједињене процедуре је успостављен између Општине Прибој, ЈКП Услуга Прибој, "Телеком Србија" АД, Електросрбија д.о.о. – огранак Прибој и Републичког геодетског завода – Службе за катастар непокретности Прибој и других организација којима су поверена јавна овлашћења. Тиме је привреди и грађанима омогућено да, на једном месту, преко Јединственог шалтера Општине Прибој поднесу захтев са потребном документацијом и доказом о плаћеним таксама и накнадама, након чега ће општина, у име и за рачун странке, прибавити све потребне услове и остала документа од јавних предузећа и катастра и у законом прописаном року решити по захтеву.

    Ценовник издавања локацијских услова можете преузети овде.
    Преглед најчешћих грешака подносилаца захтева у обједињеној процедури можете преузети овде.