Građevinski radovi na rekonstrukciji Mašinsko-elektrotehničke škole i Osnovne škole Desanka Maksimović u Priboju

Građevinski radovi na rekonstrukciji Mašinsko-elektrotehničke škole i Osnovne škole Desanka Maksimović u Priboju, redni broj JNVV br. 4/18.
Poziv za podnošenje ponuda možete preuzeti ovde.
Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti ovde.
Pitanja i odgovore vezane za konkursnu dokumentaciju možete preuzeti ovde.
Izmenu konkursne dokumentacije možete preuzeti ovde.
Obaveštenje o produženju roka za podnošenje ponuda možete preuzeti ovde.
Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti ovde.
Obaveštenje o zaključenom ugovoru možete preuzeti ovde.
Odluku o izmeni ugovora o javnoj nabavci možete preuzeti ovde.

I. OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
1. Podaci o naručiocu:
Naziv naručioca: Opština Priboj
Adresa naručioca: 12.januar br.108
Matični broj : 07158289
PIB: 101207254
Šifra delatnosti: 8411
Internet stranica naručioca: www.priboj.rs
Vrsta naručioca: lokalna smouprava

2. Vrsta postupka javne nabavke: Predmetna javna nabavka se sprovodi u otvorenom postupku, u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama (u daljem tekstu: Zakon), i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke, kao i propisima kojima se uređuje izgradnja objekata, odnosno izvođenje građevinskih radova.

3. Vrsta predmeta javne nabavke: Predmet javne nabavke JN br. 4/2018 su radovi.

4. Cilj postupka: Postupak javne nabavke se sprovodi radi zaključenja ugovora o javnoj nabavci.

5. Rezervisana javna nabavka: Naručilac ne sprovodi rezervisanu javnu nabavku u smislu odredbi člana 8. Zakona o javnim nabavkama.

6. Elektronska licitacija: Naručilac ne sprovodi elektronsku licitaciju u smislu člana 42. Zakona.

7. Lice za kontakt ili služba: Lice (ili služba) za kontakt: Ekrem Hodžić , dipl. inž. arh. tel / 069/8460916; Duško Savić, dipl. građ.inž. tel: 064/8130529 ; Gordana Čavić, dipl.pravnik –službenik za javne nabavke tel/ 033/2452341 ; e-mail/ Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

8. Rok u kome će naručilac doneti odluku o dodeli ugovora: Odluku o dodeli ugovora naručilac će doneti u roku od 20 dana, s tim što taj rok ne može biti duži od 25 (dvadeset pet) dana od dana otvaranja ponuda.

II. PODACI O PREDMETU JAVNE NABAVKE
1. Predmet javne nabavke
Opis predmeta javne nabavke: Predmet javne nabavke JN broj: 4/2018 je izvođenje radova na REKONSTRUKCIJI MAŠINSKO- ELEKTROTEHNIČKE ŠKOLE I OSNOVNE ŠKOLE DESANKA MAKSIMOVIĆ U PRIBOJU .
Naziv i oznaka iz Opšteg rečnika nabavke:
45261000 – krovovezački, krovopokrivački i sa njima povezani radovi;
45262700 – adaptacija zgrada;
45420000 – radovi na ugradnji stolarije;
45454000 – radovi na rekonstrukciji;
45350000 – mašinske instalacije
45310000 – radovi na uvođenju električne instalacije

2. Partije: Predmet javne nabavke nije oblikovan po partijama.

III. VRSTA, TEHNIČKE KARAKTERISTIKE, KVALITET, KOLIČINA I OPIS RADOVA, NAČIN SPROVOĐENjA KONTROLE I OBEZBEĐIVANjA GARANCIJE KVALITETA, ROK IZVRŠENjA, MESTO IZVRŠENjA,OBILAZAK LOKACIJE ZA IZVOĐENjE RADOVA I UVID U PROJEKTNU DOKUMENTACIJU

1. Vrsta radova
Radovi na REKONSTRUKCIJI „MAŠINSKO- ELEKTROTEHNIČKE ŠKOLE“ U PRIBOJU u skladu sa tehničkom dokumentacijom, specifikacijama i tehničkim uslovima koji su sastavni deo Konkursne dokumentacije.

2. Tehničke karakteristike, kvalitet, količina, opis radova
Tehničke karakteristike, kvalitet, količina i opis radova dati su poglavlju XII. OBRAZAC STRUKTURE CENE SA UPUTSTVOM KAKO DA SE POPUNI koje sadrži specifikaciju radova, jedinicu mere, ugradnju materijala i sl. kao i količinu radova koju je potrebno izvršiti.

3. Način sprovođenja kontrole i obezbeđivanje garancije kvaliteta
Za ukupan ugrađeni materijal Izvođač radova mora da ima sertifikate kvaliteta i ateste koji se zahtevaju po važećim propisima i merama za objekte te vrste u skladu sa projektnom dokumentacijom.
Dostavljeni izveštaji o kvalitetu ugrađenog materijala moraju biti izdati od akreditovane laboratorije za taj tip materijala.
Ukoliko Naručilac utvrdi da upotrebljeni materijal ne odgovara standardima i tehničkim propisima, on ga može odbiti i zabraniti njegovu upotrebu. U slučaju spora merodavan je nalaz ovlašćene organizacije za kontrolu kvaliteta.
Izvođač radova je dužan da o svom trošku obavi odgovarajuća ispitivanja materijala. Pored toga, on je odgovoran ukoliko upotrebi materijal koji ne odgovara kvalitetu.
U slučaju da je zbog upotrebe nekvalitetnog materijala ugrožena bezbednost ili funkcionalnost objekta, Naručilac ima pravo da traži od Izvođača radova da poruši izvedene radove i da ih o svom trošku ponovo izvede u skladu sa tehničkom dokumentacijom i ugovornim odredbama. Ukoliko Izvođač radova u određenom roku to ne učini, Naručilac ima pravo da angažuje drugo lice na teret Izvođača radova.


PROIZVOĐAČI IMENOVANI U PREDMERU RADOVA

Kada se u tehničkim uslovima pominje ime nekog proizvođača u vezi sa nekim proizvodom ili materijalom, to je iz razloga pružanja primera sa stanovišta zahtevanog standarda za taj proizvod ili materijal. Proizvođač koji je na ovaj način naveden u tehničkim uslovima neće se smatrati nominovanim proizvođačem. Ponuđač može da predloži i pribavi proizvod ili materijal od drugog proizvođača, pod uslovom da može da dokaže se radi o ekvivalentnom proizvodu i materijalu.
Naručilac obaveštava ponuđača da je, svako navođenje elemenata poput robnog znaka, patenta, tipa ili proizvođača, u konkursnoj dokumentaciji, praćeno rečima „ili odgovarajuće“.
Pojam „ili odgovarajuće“, za određene stavke, navedene u Obrascu o proizvođačima materijala i opreme, ponuđač dokazuje navođenjem proizvođača i modela koji nudi i dostavljanjem tehničkih listova svih dobara, proizvoda ili materijala navedenih u Obrascu o proizvođačima materijala i opreme. Na svakom tehničkom listu ponuđač mora upisati redni broj pozicije iz predmera radova odnosno Obrasca.

Obrazac o proizvođačima materijala i opreme (poglavlje XIII. Konkursne dokumentacije) čini obavezni deo ponude i sastavni je deo ugovora o izvođenju radova.

U slučaju da se ustanovi da tehnička specifikacija ponuđenog dobra, ne odgovara zahtevima Naručioca definisanim projektom za izvođenje koji je sastavni deo konkursne dokumentacija i drugim zahtevima Naručioca navedenim u konkursnoj dokumentaciji, ponuda Ponuđača će se odbiti kao neodgovarajuća u skladu sa članom 3. stav 1. tačka 32) ZJN.
U slučaju nemogućnosti pribavljanja i ugradnje materijala i opreme prema ponuđenim modelima i proizvođačima navedenim u Obrascu o proizvođačima materijala i opreme, ponuđač je dužan da pribavi dokument od proizvođača kojim obrazlaže nemogućnost isporuke (prestanak proizvodnje i slično), kao i predlog za zamenu ekvivalentne opreme koju dostavlja na saglasnost Stručnom nadzoru i Naručiocu.
Predmetni materijal i oprema koji se zamenjuje, u odnosu na ponuđene modele i proizvođače u poglavlju Obrazac o proizvođačima materijala i opreme, uz saglasnost Stručnog nadzora i Naručioca, mora biti ekvivalentan i odgovarati tehničkim karakteristikama prethodno ponuđenog dobra i isporučen i ugrađen po ugovorenoj ceni.
Uz ponudu obavezno je dostaviti Tehničke listove svih dobara, proizvoda ili materijala navedenih u Obrascu o proizvođačima materijala i opreme. Na svakom tehničkom listu ponuđač mora upisati redni broj pozicije predmera radova na koju se tehnički list odnosi, a koji je zahtevan konkursnom dokumentacijom.
Stručni nadzor nad izvođenjem ugovorenih radova se vrši u skladu sa zakonom kojim se uređuje planiranje i izgradnja.
Izvođač radova se ne oslobađa odgovornosti ako je šteta nastala zbog toga što je pri izvođenju određenih radova postupao po zahtevima Naručioca.
Kontrola i obezbeđivanje garancije kvaliteta sprovode se preko stručnog nadzora koji, u skladu sa zakonom, određuje Naručilac, koji proverava i utvrđuje da li su radovi izvedeni u skladu sa tehničkom dokumentacijom i predviđenom specifikacijom radova u pogledu vrste, količine, kvaliteta i roka za izvođenje radova, o čemu redovno izveštava Naručioca, u skladu sa ugovorom o vršenju stručnog nadzora i prema zakonskim propisima.
Nakon okončanja svih predviđenih radova upisom u Građevinski dnevnik, izvođač radova je u obavezi da obavesti predstavnika naručioca i stručni nadzor, kako bi se potpisao Zapisnik o primopredaji radova.
Bitni zahtevi koji nisu uključeni u važeće tehničke norme i standarde, a koji se odnose na zaštitu životne sredine, energetsku efikasnost, bezbednost i druge okolnosti od opšteg interesa, moraju da se poštuju prilikom izvođenja građevinskih i građevinsko zanatskih radova, u skladu sa propisima kojima se uređuju navedene oblasti.
Kontrola izvođenja radova vršiće se i od strane lica odgovornog kod Naručioca za praćenje i kontrolisanje izvršenja ugovora koji bude zaključen po sprovedenom postupku predmetne javne nabavke. Lica odgovorna za praćenje i kontrolisanje izvršenja ugovornih obaveza
Stručni tim za koordinaciju javne nabavke:
1. Duško Savić, dipl. inž. građevinarstva, 064/8130529
2. Slaviša Janjušević, dipl. ekonomista, 063/429487
3. Radojica Đurović, dipl. pravnik, tel. 069/8460981

4. Rok za izvođenje radova
Rok za izvođenje građevinskih radova koji su predmet javne nabavke ne može biti duži od 240 (dvestačetrdeset) kalendarskih dana od uvođenja u posao ponuđača- izvođača radova. Nadzor je dužan da Izvođača uvede u posao 10 dana od potpisivanja Ugovora ukoliko drugačije nije dogovoreno.
Radovi na objektu izvode se bez faza izvođenja.

5. Mesto izvođenja radova: Opština Priboj, kp.br. 1828/2 KO Priboj, REKONSTRUKCIJA „MAŠINSKO- ELEKTROTEHNIČKE ŠKOLE I OSNOVNE ŠKOLE DESANKA MAKSIMOVIĆ“ U PRIBOJU ul. „Vuka Karadžića“ br. 27 31 330 Priboj.

6. Obilazak lokacije za izvođenje radova i uvid u projektnu dokumentaciju
Radi obezbeđivanja uslova za pripremu prihvatljivih ponuda, Naručilac će omogućiti obilazak lokacije za izvođenje radova i uvid u projektnu dokumentaciju za predmetnu javnu nabavku, ali samo uz prethodnu prijavu, koja se podnosi dan pre nameravanog obilaska lokacije, na memorandumu zainteresovanog lica i koja sadrži podatke o licima ovlašćenim za obilazak lokacije.
Zainteresovana lica dostavljaju prijave na e-mail adresu Naručioca
Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.], koje moraju biti primljene od Naručioca najkasnije dva dana pre isteka roka za prijem ponuda. Obilazak lokacije nije moguć na dan isteka roka za prijem ponuda.
Lice za kontakt: Ekrem Hodžić,dipl.inž.arh. telefon 069 846 0916 .
Sva zainteresovana lica koja nameravaju da podnesu ponudu moraju da izvrše obilazak lokacije za izvođenje radova i uvid u projektnu dokumentaciju, što će se evidentirati od strane Naručioca.
O izvršenom obilasku lokacije za izvođenje radova i o izvršenom uvidu u projektnu dokumentaciju, ponuđač daje izjavu na Obrascu izjave o obilasku lokacije za izvođenje radova i izvršenom uvidu u projektnu dokumentaciju (Poglavlje XVII. Konkursne dokumentacije).