banner-mosi2018

U Priboju otvorena ekspozitura Poštanske štedionice

Poštanska štedionica a.d. Beograd, brend iz sektora bankarskih usluga sa tradicijom dugom čitav vek, čiji je korisnik skoro svaki drugi građanin u zemlji, danas je otvorila ekspozituru u Priboju. Banka je na taj način proširila svoju regionalnu zastupljenost, a osim u Priboju, otvorene su još dve ekspoziture, u Novoj Varoši i Prijepolju.

otvaranje banke postanska stedionica

Simboličnim presecanjem vrpce, koje su obavili član Izvršnog odbora Poštanske štedionice, Bojan Kekić i predsednik opštine Priboj, Lazar Rvović, zvanično je počela sa radom nova ekspozitura, u Novom Priboju, u ulici Meše Selimovića br.2.
Kako je rekao šef ekspoziture ove banke u Užicu, Milenko Janković, sve ove aktivnosti usmerene su u cilju približavanja proizvoda i usluga Poštanske štedionice građanima korisnicima i budućim klijentima. On je podsetio da je banka Poštanska štedionica, jedina državna banka koja je 100 % u državnom vlasništvu, sa širokom paletom proizvoda i usluga, namenjenih kako stanovništvu, tako i privredi.
Predsednik opštine Priboj, Lazar Rvović, zahvalio se na tome što je opština Priboj jedna od opština u kojima počinje sa radom ekspozitura, što je povezao sa strateškim opredeljenjem Vlade Republike Srbije, da od Priboja ponovo napravi strateški važan grad i industrijski centar. On je rekao da je Poštanska štedionica, peta banka u Priboju, što je dobro za privredu i preduzetnike, ali i da konkurencija podstiče na bolje i jeftinije usluge u ovom sektoru.
"Opština Priboj je dobila jednog pouzdanog i dobrog partnera, što je generalno dobro i za državu, jer svi smo dobili našu banku.", rekao je Rvović, poželevši novim partnerima uspeh u radu, tako što će pokazati da država može da ima najbolju banku.
Otvaranju ekspoziture u Priboju prisustvovao je veliki broj građana, privrednika i predstavnika lokalne samouprave. U Priboju, koji sa 14 mesnih zajednica i 33 neselja broji oko 27.133 stanovnika, Banka otvaranjem ekspoziture potvrđuje svoju strategiju posvećenosti i orijentaciji ka klijentima u pružanju punog partnerstva i podrške u realizaciji proizvoda i usluga, obzirom da su do sada njeni korisnici morali da putuju oko 65 km do najbliže ekspoziture.