U Regionalnom inovacionom Startap centru u Priboju, danas je u organizaciji Turističke organizacije Priboj, održana radionica za izradu Programa razvoja turizma opštine Priboj za period od 2023-2026 godine. Učešće u radionici uzeli su turistički radnici i zainteresovani pojedinci, a moderatori su bili eminentni stručnjaci iz oblasti turizma.
Zbog čega je potreban Program razvoja turizma, koje su slabosti i prednosti Priboja i njegovog prirodnog okruženja, na koji način osmisliti viziju za razvoj turizma i šta su i šta bi mogli da budu u budućnosti konkretni turistički proizvodi Priboja, sa učesnicima radionice analizirali su savetnici u turizmu, dr Branko Krasojević i dr Radomir Stojanović.
“Najveći potencijal je Banja, ali moji lični utisci kad smo, zahvaljujući TO Priboj obišli celu okolinu, je fantastična očuvana priroda. Možda je vreme da razmišljamo koji bi brendovi ovde mogli da se stvore, i šta bi mogli da zaštitimo i od prirodnih i od kulturnih dobara.”, rekao je dr Branko Krasojević, jedan od moderatora današnje radionice.
Prema njegovim rečima, neophodno je i napraviti spisak kulturnih i prirodnih dobara, koja bi ovde mogla da budu u funkciji turizma, u skladu sa pasijama i afinitetima turista.
“Reka Lim i jezero su veliki kapaciteti i potencijali. Na jezeru tek počinje, ali mnoga jezera imaju problem sa nautikom, nema nautike, nema sadržaja, nema aktivnosti. Ideja je da imamo ponudu. Neodostaju nam uristički vodiči, interpretatori, animatori, kako bismo ispričali priču o Priboju.”, kaže Krasojević.
Prema rečima Vladana Radovića, direktora Turističke organizacije Priboj, ovo je samo jedna u nizu radionica i u budućnosti će se raditi na edukaciji, kako bi se izašlo u susret turistima, jer i država i pojedinci u Priboju, rade fantastičan posao.
“Krenuli smo prvo sa izradom strategije, a i u budućnosti ćemo bar dva puta godišnje raditi edukacije. Koristili smo mnogo sredstava iz raznih fondova, IPA fondova i sada sva ta sredstva treba preusmeriti u jedan dobar turistički proizvod.”, rekao je Raović.
Jedan od zaključaka prve radionice za izradu Programa razvoja turizma opštine Priboj za period od 2023-2026 godine, osim formiranja konkretnih turističkih proizvoda je i rad na što boljem marketingu, kako na organizacinom tako i na individualnom nivou, što je svakako deo i strategije za razvoj turizma u narednim godinama.