Општина Прибој има око 700 километара некатегорисаних илити сеоских путева. Због брдско-планинске конфигурације терена, те путне правце је тешко одржавати, јер се често налазе под налетом водене бујице, ерозије, бујичних потока, клизишта…
Последњих година, Општина Прибој заједно са државом, сукцесивно набавља грађевинску механизацију, којом газдује ЈП за уређење грађевинског земљишта и развој Приб, па је тако набављен и трактор, комбинована машина типа багера, прошле године стигла и моћна машина греједер, а ове године камион кипер, тако да је ово предузеће оспособљено како за зимско чишћење, тако и за летње одржавање и поправку одређених путних праваца.
Без обзира на велику разуђеност прибојских села, за протекла два месеца одрађен је значајан број путних правца, а све у сусрет акутуелној пољопривредној, а пре свега сезони бербе малина у нашем крају.
- “Радимо оно што. пре свега грједер може да уради – на прочишћавању трасе и затезању пута, скидању ивица, копању одводних канала, тамо где је најнеопходније, као и делимичном насипању пута. До сада је извшрена је поправка око 60 километара путева у шест месних заједница – Бучју, Крајчиновићима, Забрњици, Саставцима, Старом граду и Бањи, а ових дана биће настављени и радовим у другим месним заједницама” – каже Здравко Пешут, директор ЈП за уређење грађевинског земљишта и развој Прибој.
Уз нову и моћну механизацију, ЈП за уређење грађевинског земљишта и развој Прибој, има и адекватан стручни кадар, младог и вредног руковаоца грађевинских машина Васка Аврамовића, који вешто и већ искусно управља овом грдосијом, као и стручног сарадника за саобраћај и путеве Мила Јовановића, који пре радова обилази терен, сагледава ситуацију, брине о динамици свих радова, решава евентуалне проблеме… Повале мештана на терену, најбоља су потврда одлично одрађеног посла, па је то препорука и за реализацију преосталог плана.
Тамо где, због габарита, не може да прође грједер, може комбинована машина, а на појединим деоницима ангажују се и други извођачи. Све са циљем да сеоски путеви буду у што бољем и финкционалном стању.
Пожељно би било и веће ангажовање самих грађана на терену, поготову на одржавању одводних канала, као и на раскресивању путних траса.